пʼятниця, 26 березня 2021 р.

Інформатика 4 клас 26.03.2021

 Тема уроку. Алгоритми з повторенням

Перейдіть за посиланням та подивіться відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=_iGa1HBGJB4  

Розставте команди так, щоб алгоритм вийшов правильним.

ВІЗЬМІТЬ НІЖ У ПРАВУ РУКУ.

ПОКЛАДІТЬ У КАСТРУЛЮ.

ОЧИСТІТЬ КАРТОПЛИНУ.

ВІЗЬМІТЬ КАРТОПЛИНУ В ЛІВУ РУКУ.

— Чи достатньо цих дій, щоб начистити картоплі на вечерю?

— Що потрібно зробити? 

— Частина алгоритму, яка повторюється кілька разів, називається циклом. А такий алгоритм - алгоритмом з повторенням або алгоритмом із циклами.

— Скажіть, скільки разів потрібно повторити цей алгоритм. 

— Яку команду треба додати, щоб ми могли перевірити цю умову?

Робота з підручником

«Пошук інформації»

— Ознайомтесь з матеріалом підручника на с. 122—124. Знайдіть у тексті приклади алгоритмів з циклами.

— Наведіть власні приклади алгоритмів з циклами.

Завдання 1.

— Восени Ганнуся з Мудрунчиком майже кожної неділі, коли не було дощу, ходили в ліс по гриби. І, звичайно, кожен старався повернутися додому з повним кошиком. Знайти гриб у лісі неважко, проте збирати слід тільки їстівні гриби. Збираючи гриби, потрібно керуватися алгоритмом із циклами.

— Заповніть порожні блоки в схемі алгоритму збирання грибів.


Робота за комп’ютером.

— Попрацюємо за комп'ютером. Сьогодні ми будемо складати алгоритм проходження Рудим котом лабіринту. Але спочатку пригадаємо правила безпечної роботи за комп'ютером.

А) Повторення правил безпечної роботи за комп'ютером.

На екран проектуються малюнки із зображенням правил безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі.

Пронумеруйте малюнки відповідно до правил поведінки в комп’ютерному класі.

1. Не можна розпочинати роботу за комп’ютером без дозволу вчителя.

2. Не класти нічого на клавіатуру.

3. Не торкатися пальцями монітора.

4. Не можна торкатися кнопок і клавіш, призначення яких тобі невідоме.

5. Не можна торкатися дротів.

6. Не можна торкатися задньої панелі монітора та системного блока.


Б) Інструктаж учителя щодо роботи з комп'ютерною програмою.

— Запустіть на виконання програму Scratch. Відкрийте проект Керування. Доберіть оформлення сцени. Для цього у списку виконавців виберіть ескіз сцени, перейдіть на вкладку Фони та виберіть кнопку Імпортувати. У вікні, що відкрилося, виберіть фон Лабіринт. Видаліть білий фон сцени. Розмістіть Рудого кота у верхньому лівому куті лабіринту. Перейдіть на вкладку Скрипти та складіть алгоритм, як показано на малюнку (підручник, с. 125).



Для того щоб Рудий кіт говорив «Невдача!», коли торкається стінок лабіринту, виберіть групу команд Датчики, Перетягніть умову доторкається кольору в область Скрипт та помістіть у порожнє поле команди якщо. Далі виберіть кольоровий квадрат у команді  


Вказівник перетвориться на піпетку. Виберіть піпеткою колір стінки лабіринту.

— Запустіть проект у повноекранному режимі та пройдіть лабіринт.

— Збережіть проект.



В) Робота з комп'ютерною програмою.

Г) Релаксація (зняття зорової втоми).

Вправи для очей — «Пишемо носом»

— Розслабтеся. Заплющте очі. Уявіть, що кінчик носа — це ручка, якою можна писати. Тепер «напишіть» у повітрі своєю «ручкою» слова «алгоритми з циклами».

Г) Продовження роботі! з комп'ютерною програмою.







Немає коментарів:

Дописати коментар

Дизайн та технології 04.11.2021

    Тема уроку: Об'ємна фігура. Інструктаж з БЖД. Практична робота: виготовлення об'ємного яблука Матеріали та інструменти:   кольор...