Тема. Діагностична робота. Аудіювання.
Діагностична робота. Аудіювання. 2 клас.
- Шановні батьки, прочитайте цей текст дітям вголос. Після прослуховування тексту учні виконують завдання до ньго.
Мурашки пообідали
Дідусь Трохим прийшов з поля та й каже:
–
Іду я, Івасику, полем, дивлюсь – біжить зайчик, до мене лапкою махає:
«Зупиніться, я вашому Івасикові хлібця передам!» І дає мені окраєць. «Це, –
каже, – з пшеничної муки ми, зайчики, пекли».
Беру в дідуся хліб, куштую – смачний. Зайчики пекли. З’їв і вирішив наступного
дня віддячити зайчикові. Узяв цукерки, що купила мені бабуся Ганна, і – в поле.
Йшов та уявляв, як зайчик братиме лапками подарунок, як смакуватиме. Знаю, що
зайчики люблять моркву, але ж цукерки солодші. Бачу: росте заячий холодок, а
зайчика під ним нема. Росте шипшина, а зайчика нема. І застав мене у полі дощик
– йшов недовго, тільки покропив землю. Глянув я в небо, а там уже сонечко і
веселка. Забув я про зайчика і почав рахувати кольори: синій, зелений,
жовтий...
–
Один, два, три, чотири... – лічив на пальцях. Розтулив долоню та й впустив
цукерки.
Глянув на землю, а ними вже ласують мурашки.
Не знайшов зайчика – пообідали вони.
(158 слів) Андрій М’ястківський
1. Від кого
приніс гостинчик дідусь Трохим?
А від зайчика Б від лисички В від вовчика
2. Чим
вирішив віддячити Івасик за гостинець?
А тістечками Б цукерками В горішками
3. Куди пішов хлопчик шукати зайчика?
А у поле Б у ліс В у сад
4. Чому
Івасик загубив подарунок?
А тому що пішов раптово
дощик
Б тому що рахував на
пальцях кольори веселки
В тому що швидко біг
5.
Встановити відповідність
Росте кольори
Покропив шипшина
Рахувати дощик
6. Як мурашки пообідали?
Встанови
послідовність.
O Куштую
– смачний
O Вирішив віддячити зайчикові.
О Беру
в дідуся хліб
O Зайчики пекли.
7.
Що за рослини згадуються в тексті? Підкресли.
Шипшина, щавель, заячий холодок,помідори, морква.
8.
Дай відповідь на запитання.
Чому
зайчики не отримали подарунок?
Немає коментарів:
Дописати коментар