четвер, 25 березня 2021 р.

Літературне читання 25.03.2021

 Тема. Діагностична робота. Аудіювання.

Діагностична робота. Аудіювання. 2 клас.

- Шановні батьки, прочитайте цей текст дітям вголос. Після прослуховування тексту учні виконують завдання до ньго.

Мурашки пообідали

       Дідусь Трохим прийшов з поля та й каже:

– Іду я, Івасику, полем, дивлюсь – біжить зайчик, до мене лапкою махає: «Зупиніться, я вашому Івасикові хлібця пере­дам!» І дає мені окраєць. «Це, – каже, – з пшеничної муки ми, зайчики, пекли».

        Беру в дідуся хліб, куштую – смачний. Зайчики пекли. З’їв і вирішив наступного дня віддячити зайчикові. Узяв цукерки, що купила мені бабуся Ганна, і – в поле. Йшов та уявляв, як зайчик братиме лапками подарунок, як смакуватиме. Знаю, що зайчики люблять моркву, але ж цукерки солодші. Бачу: рос­те заячий холодок, а зайчика під ним нема. Росте шипшина, а зайчика нема. І застав мене у полі дощик – йшов недовго, тільки покропив землю. Глянув я в небо, а там уже сонечко і веселка. Забув я про зайчика і почав рахувати кольори: синій, зелений, жовтий...

– Один, два, три, чотири... – лічив на пальцях. Розтулив долоню та й впустив цукерки.

         Глянув на землю, а ними вже ласують мурашки.

         Не знайшов зайчика – пообідали вони.

(158 слів)                                 Андрій М’ястківський


1.    Від кого приніс гостинчик дідусь Трохим?

         А від зайчика          Б від лисички       В від вовчика

2.      Чим вирішив віддячити Івасик за гостинець?

        А  тістечками          Б цукерками          В горішками

3.      Куди  пішов хлопчик шукати зайчика?

     А   у поле                Б   у ліс                  В   у сад

4.      Чому Івасик загубив подарунок?

    А тому що пішов раптово дощик

    Б тому що рахував на пальцях кольори веселки

    В тому що швидко біг

5. Встановити відповідність

     Росте              кольори

  Покропив         шипшина  

   Рахувати            дощик

6. Як мурашки пообідали?

Встанови послідовність.

O Куштую – смачний

O Вирішив  віддячити зайчикові.

О Беру в дідуся хліб

O Зайчики пекли.

7. Що за рослини згадуються в тексті? Підкресли.

Шипшина, щавель, заячий холодок,помідори, морква.

8. Дай відповідь на запитання.

Чому зайчики не отримали подарунок?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дизайн та технології 04.11.2021

    Тема уроку: Об'ємна фігура. Інструктаж з БЖД. Практична робота: виготовлення об'ємного яблука Матеріали та інструменти:   кольор...