субота, 16 січня 2021 р.

Виховний захід. 2 клас. (ZOOM)

                                                      Виховний захід

Тема. Ігри, що сприяють гарному настрою.

Мета: з’ясувати значення ігри у житті людини; формувати в учнів уявлення про самостійність, креативність; уміння дотримувати правил у спільній ігровій діяльності; формувати уявлення про дружні взаємини між дівчатками і хлопчиками; виробляти вміння розпізнавати та придумувати різні ігри; учити дітей  спілкуватися і підтримувати товариські стосунки; тренувати навички роботи в групі; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги, чемність, культуру поведінки, доброзичливе та тактовне ставлення та повагу до однолітків; прищеплювати бажання вести здоровий спосіб життя.

Обладнання: презентація в PowerPoint.

Хід заходу

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ            

– Прочитаймо слова, що стануть нашим девізом.(1 слайд)

Видумуй, пробуй, твори!

Розум, фантазію прояви!

Активним і уважним будь

І про кмітливість не забудь!

(Учні хором промовляють девіз)

ІІ. СПРЯМУВАННЯ ДО МЕТИ

Гра «Шифрувальник». (2 слайд)

– Вставте потрібні букви.

..гри, що сп..ия..ть г..рн..му ..аст..ою.

– Сьогодні ми розучимо ігри, що сприяють гарному настрою.

ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА ЗАХОДУ

1. Розповідь вчителя. (3-8 слайди)

Гра – діяльність із розважальною та навчальною метою.

Ще з давніх часів наші предки цінували здоров’я, загартованість, спритність. Свою силу, винахідливість, кмітливість вони виявляли в іграх, забавах.

– Які з ігор та забав наших предків вам відомі?

(Відповідь учнів)

Ігри і веселощі допомагають позбутися розумової перевтоми, зміцнюють здоров’я, поліпшують настрій.

Існують рухливі (3 слайд), навчальні (4 слайд), розумові (5 слайд), народні (6 слайд), театралізовані (7 слайд), рольові ігри (8 слайд).

У народі кажуть: «Якщо дитина бігає та грається, то їй здоров’я посміхається». Гра допомагає стати добрим, чесним, сміливим. Вона вносить у життя людей радість і бадьорість. Рухатися, бігати, гратися означає жити.

Хочеш бути вродливим – грайся!

Хочеш бути щасливим – (діти доповнюють) грайся!

Хочеш бути здоровим – (діти доповнюють) грайся! (9 слайд)

2. «Мозковий штурм»

  Який у вас сьогодні настрій? А який був учора?

– Що таке настрій?

– Який буває настрій?

– Від чого залежить настрій?

– Що потрібно робити, щоб у вас був гарний настрій?

3. Гра «Театр».

– Душевні переживання, почуття радості та гніву, печалі та страху, задоволення та нудьги називаються емоціями. Емоції по-різному можуть впливати на людину. Від емоцій залежить настрій людини. Емоції – це відповіді людини на зовнішні та внутрішні подразники. Рухи також можуть підказати, який настрій має людина.

– Пропоную зіграти в гру. Я вибиратиму учня. Кажу йому емоцію, яку він повинен показати, а ви відгадати, яку саме емоцію показує учень.

Страх, сором, тривога, горе, подив, обурення, заздрість, хвилювання, сміх, образа, нудьга, сум, радість, задоволення, щастя.(після кожної емоції, яку відгадали слайд з відповідною емоцією,10-24 слайди)

4. Читання й обговорення вірша А. Грицаюк «Друзі».

У малої Марусі,

Десь пропали друзі,

Де вони поділись,

Вчора посварились.

А сьогодні їх немає,

Вона бігає, шукає,

Нудьга геть її обсіла,

Що ж вона не так зробила.

Бігає по лузі,

Де ви, мої, друзі,

Годі вже ховатись,

Хочу з вами гратись.

Може завинила,

Так я ж не хотіла,

Ось вам лялька нова,

Не промовлю й слова.

Будемо разом гратись,

У ставку купатись,

Новий м’ячик скаче,

А дівчинка плаче.

Збіглися тут друзі,

Радість у Марусі,

Сміх всюди лунає,

Дружба силу має.

– Чому плакала Маруся?

– Чому так сталося?

– Подумайте, чи не буваєте ви жадібними?

5. Вивчення мирилок.

– Навіщо потрібні мирилки?

Мир миром,

Пироги з сиром,

Вареники в маслі,

Ми – дружечки красні.

 

Мирилка летіла,

На плече сіла,

Сказала тихенько:

Миріться швиденько!

6. Повторення правил «чесної гри».

– А щоб не потрібно було миритись, ви повинні пам’ятати правила «чесної гри». Давайте повторимо їх.

ü Виконання правил гри обов’язкове для кожного.

ü Розподіляючи ролі та іграшки, пам’ятайте не лише про себе, але й про інших дітей.

ü Вигравай красиво: радій так, щоб не образити інших.

ü Програвай достойно: не сердись, не плач, не дратуйся, не звинувачуй інших у своєму програші.

7. Гра «Будь ласка»

– Ви виконуєте команду або завдання лише в тому випадку, коли почули після неї «будь ласка». Хто припускається помилки – сідає на місце

·        Встаньте, будь ласка.

·        Присядьте.

·        Підніміть праву руку вгору.

·        Підніміть дві руки вгору, будь ласка.

·        Опустіть руки, будь ласка.

·        Погляньте на свого сусіда, будь ласка.

·        Покажіть йому язика.

·        Посміхніться один одному, будь ласка.

·        Молодці! Сідайте

·        Сідайте, будь ласка.

8. Презентація малюнків « Моя улюблена гра».

– У які ігри ви любите гратися?

– Намалюйте свою улюблену рухливу гру.

Після того, як всі учні завершили малювати, за бажанням учні презентують свій малюнок, розказуючи правила улюбленої гри.

IV. ПІДСУМОК ВИХОВНОГО ЗАХОДУ

– Що потрібно зробити одразу, якщо посварилися під час гри?

– Що вносить гра у життя людей?

– Чи сподобалося вам гратися?

– Що нового ви дізналися про ігри сьогодні?

– Що вам сподобалося найбільше?


ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОДАЄТЬСЯ ЗА ПОСИЛАННЯМ

https://drive.google.com/file/d/1_MH1EgfJz15vhNbiM5t82tnYFa_Ggvqt/view?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дизайн та технології 04.11.2021

    Тема уроку: Об'ємна фігура. Інструктаж з БЖД. Практична робота: виготовлення об'ємного яблука Матеріали та інструменти:   кольор...