Виховний захід
Тема. Ігри,
що сприяють гарному настрою.
Мета: з’ясувати
значення ігри у житті людини; формувати в учнів уявлення про самостійність,
креативність; уміння дотримувати правил у спільній ігровій діяльності;
формувати уявлення про дружні взаємини між дівчатками і хлопчиками; виробляти
вміння розпізнавати та придумувати різні ігри; учити дітей спілкуватися і підтримувати товариські
стосунки; тренувати навички роботи в групі; виховувати почуття дружби,
взаємодопомоги, чемність, культуру поведінки, доброзичливе та тактовне
ставлення та повагу до однолітків; прищеплювати бажання вести здоровий спосіб
життя.
Обладнання: презентація в PowerPoint.
Хід заходу
І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ
– Прочитаймо
слова, що стануть нашим девізом.(1 слайд)
Видумуй, пробуй, твори!
Розум, фантазію прояви!
Активним і уважним будь
І про кмітливість не забудь!
(Учні хором промовляють девіз)
ІІ. СПРЯМУВАННЯ ДО МЕТИ
Гра «Шифрувальник». (2 слайд)
– Вставте
потрібні букви.
..гри, що
сп..ия..ть г..рн..му ..аст..ою.
– Сьогодні ми
розучимо ігри, що сприяють гарному настрою.
ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА ЗАХОДУ
1. Розповідь вчителя. (3-8 слайди)
Гра – діяльність
із розважальною та навчальною метою.
Ще з давніх
часів наші предки цінували здоров’я, загартованість, спритність. Свою силу,
винахідливість, кмітливість вони виявляли в іграх, забавах.
– Які з ігор та
забав наших предків вам відомі?
(Відповідь учнів)
Ігри і веселощі
допомагають позбутися розумової перевтоми, зміцнюють здоров’я, поліпшують
настрій.
Існують рухливі (3 слайд), навчальні (4 слайд), розумові (5 слайд), народні (6 слайд),
театралізовані (7 слайд), рольові
ігри (8 слайд).
У народі кажуть:
«Якщо дитина бігає та грається, то їй здоров’я посміхається». Гра допомагає
стати добрим, чесним, сміливим. Вона вносить у життя людей радість і
бадьорість. Рухатися, бігати, гратися означає жити.
Хочеш бути
вродливим – грайся!
Хочеш бути
щасливим – (діти доповнюють) грайся!
Хочеш бути
здоровим – (діти доповнюють) грайся! (9
слайд)
2. «Мозковий штурм»
– Який у вас сьогодні настрій? А який був учора?
– Що таке
настрій?
– Який буває
настрій?
– Від чого
залежить настрій?
– Що потрібно
робити, щоб у вас був гарний настрій?
3. Гра «Театр».
– Душевні
переживання, почуття радості та гніву, печалі та страху, задоволення та нудьги
називаються емоціями. Емоції по-різному можуть впливати на людину. Від емоцій
залежить настрій людини. Емоції – це відповіді людини на зовнішні та внутрішні
подразники. Рухи також можуть підказати, який настрій має людина.
– Пропоную зіграти
в гру. Я вибиратиму учня. Кажу йому емоцію, яку він повинен показати, а ви
відгадати, яку саме емоцію показує учень.
Страх, сором, тривога, горе, подив, обурення, заздрість,
хвилювання, сміх, образа, нудьга, сум, радість, задоволення, щастя.(після
кожної емоції, яку відгадали слайд з відповідною емоцією,10-24 слайди)
4. Читання й обговорення вірша А. Грицаюк «Друзі».
У малої Марусі,
Десь
пропали друзі,
Де вони
поділись,
Вчора
посварились.
А сьогодні їх
немає,
Вона бігає,
шукає,
Нудьга геть її
обсіла,
Що ж вона не так
зробила.
Бігає по лузі,
Де ви, мої,
друзі,
Годі вже
ховатись,
Хочу з вами
гратись.
Може завинила,
Так я ж не
хотіла,
Ось
вам лялька нова,
Не промовлю й
слова.
Будемо разом
гратись,
У ставку
купатись,
Новий м’ячик
скаче,
А дівчинка
плаче.
Збіглися тут
друзі,
Радість у
Марусі,
Сміх всюди
лунає,
Дружба силу
має.
– Чому плакала Маруся?
– Чому так сталося?
– Подумайте, чи не буваєте ви жадібними?
5. Вивчення мирилок.
– Навіщо потрібні мирилки?
Мир миром,
Пироги з сиром,
Вареники в маслі,
Ми – дружечки красні.
Мирилка летіла,
На плече сіла,
Сказала тихенько:
Миріться швиденько!
6. Повторення правил «чесної гри».
– А щоб не потрібно було миритись, ви повинні
пам’ятати правила «чесної гри». Давайте повторимо їх.
ü Виконання
правил гри обов’язкове для кожного.
ü Розподіляючи
ролі та іграшки, пам’ятайте не лише про себе, але й про інших дітей.
ü Вигравай
красиво: радій так, щоб не образити інших.
ü Програвай
достойно: не сердись, не плач, не дратуйся, не звинувачуй інших у своєму
програші.
7. Гра «Будь ласка»
– Ви
виконуєте команду або завдання лише в тому випадку, коли почули після неї «будь
ласка». Хто припускається помилки – сідає на місце
·
Встаньте, будь ласка.
·
Присядьте.
·
Підніміть праву руку
вгору.
·
Підніміть дві руки вгору,
будь ласка.
·
Опустіть руки, будь
ласка.
·
Погляньте на свого
сусіда, будь ласка.
·
Покажіть йому язика.
·
Посміхніться один одному,
будь ласка.
·
Молодці! Сідайте
·
Сідайте, будь ласка.
8. Презентація малюнків « Моя
улюблена гра».
– У
які ігри ви любите гратися?
–
Намалюйте свою улюблену рухливу гру.
Після
того, як всі учні завершили малювати, за бажанням учні презентують свій
малюнок, розказуючи правила улюбленої гри.
IV. ПІДСУМОК ВИХОВНОГО ЗАХОДУ
– Що
потрібно зробити одразу, якщо посварилися під час гри?
– Що
вносить гра у життя людей?
– Чи
сподобалося вам гратися?
– Що
нового ви дізналися про ігри сьогодні?
– Що вам сподобалося найбільше?
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОДАЄТЬСЯ ЗА ПОСИЛАННЯМ
https://drive.google.com/file/d/1_MH1EgfJz15vhNbiM5t82tnYFa_Ggvqt/view?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар