Тема урока: Досліджуємо текст: висловлюємо думку. За В. Сухомлинським Як Наталя в лисиці хитринку купила
1.
Робота над
чистомовкою «Слухняний ротик»
Ець-ець-ець — подув сильний вітерець.
Ить-ить-ить — в небі синяя блакить.
Ає-ає-ає — осінню вже повіває.
Лі-лі-лі — відлітають журавлі.
Ок-ок-ок — зібрались діти
на урок.
2.
Складання опису та
характеристики лисиці
— Хто бачив лисицю? Де?
Яка вона?
— Як називає звіра
Варвара Гринько? (Хитрюга)
— Чому лисицю називають
«злодюжкою»?
— Проілюструйте відповідь
прикладами.
— Які казки про цю руду
тварину ви читали?
— Чому цю тварину так назвали? (Лисиця — це
старослов'янське слово, утворене від «лис», що означає жовтуватий, рудий колір.
Через колір свого хутра ця тварина й отримала цю назву.)
— Сьогодні ми недаремно згадали цю чудову
тварину. Вона буде однією з героїнь твору Василя Сухомлинського «Як Наталя у
Лисиці хитринку ку¬пила».
3. Відкрий підручник на с.74-75. Прочитай текст «Як
Наталя в лисиці хитринку купила» на с.75 та дай відповіді на запитання
— Чи сподобалася вам
казка?
— Хто її головні герої?
Виконай тестування у зошиті письмово
1) Лисиця пішла на базар:
а) улітку; б) узимку; в) восени.
2) Наталя не хотіла:
а) готувати уроки; б) допомагати мамі; в) мити посуд.
3) Наталя вирішила:
а) повернути хитринку на
базар Лисичці;
б) викинути хитринку у
вікно;
в) заховати хитринку в
шафу.
4) Наталя розповіла про свою пригоду:
а) татові; б) мамі; в) подружці.
5) Хитрощі не люблять:
а) правди; б) пустощів; в) совісті.
6) Совість у тому, що тобі:
Немає коментарів:
Дописати коментар