ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА:
Робота з літературним твором 2 клас
1.
Прочитай уривок із
твору Миколи Гриценка «Довго кували зозулі».
БЕРЕЗОВА МІТЛА
Одного дня тато мені кажуть:
-
Ти бачив, Дмитре,
яка в нас мітла задрипана під хлівом стоїть? Треба б нову зробити.
Накачав
я камери свого велика, пилку до рами прив’язав. Поїхав у лісосмугу. Хотів
пиляти, та так і став. Чи з однієї берези зразу гілля на мітлу нарізати, чи з
кожної потроху? Таке діло, що й без мітли вертатися не можна, знову скажуть:
«Он людські діти!.. А ти й на дерево здертися не можеш…».
Берези
високі, гілля од землі далеко. Підходжу до одної. Як же в неї ще гілочки
забирати, коли он рубці кругом од свердликів – сік весною хтось точив… Друга така красива та зелена, та гладенька
така. Молода душа… Не буду й цієї займати. Третя, навпаки, - нещасна. Уже хтось
обчухрав* її майже до самого вершечка…
Отак
походив я, походив… А потім почав назбирувати по одній малесенькій гілочці з
кожної берези. Воно ж не так болить, коли – по одній…
До
вечора обійшов усю лісосмугу. Тато в дворі зустріли:
-
Щось ти, Дмитре,
малувато нарізав.
-
Та, - кажу,
вистачить. Воно ж мітла легкою повинна бути, замашною*. А то ви
робите завжди таку, що тільки ворота нею підпирати, - не піднімеш. Хіба ж то
діло?
*
Обчухрати – обдерти, оббити, обламати, обрубати (гілля, листя та ін.).
Замашна – це та, якою легко замахуватися, виконувати
якусь роботу (тут: підмітати).
2. 1. Придумай і запиши свою назву твору.
2. Познач, хто розповів нам історію.
А автор Б тато Дмитрика В Дмитрик
4. 3. Розділи текст на
три частини за змістом.
5. 4. Склади запитання
до кожної з частин і запиши їх.
1 5. Як ти вважаєш, яку головну думку розкрив нам автор у цьому творі?
Запиши її одним реченням.
7. 6.Чого, на твою
думку, вчить цей твір? Підкресли.
Доброти, співчутливості, мудрості, обережності, винахідливості
РЕЗУЛЬТАТ
діагностичної роботи:
Самоаналіз |
Познач
V
: (Як тобі було
виконувати завдання?) |
Мені
було дуже легко |
Мені
була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені
було дуже важко |
|
Вчитель
( V V має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||
|
|
||||
Немає коментарів:
Дописати коментар