вівторок, 27 квітня 2021 р.

Літературне читання 27.04.2021

 

ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА: Робота з літературним твором 2 клас

1.     Прочитай уривок із твору Миколи Гриценка «Довго кували зозулі».

БЕРЕЗОВА МІТЛА

Одного дня тато мені кажуть:

-                    Ти бачив, Дмитре, яка в нас мітла задрипана під хлівом стоїть? Треба б нову зробити.

Накачав я камери свого велика, пилку до рами прив’язав. Поїхав у лісосмугу. Хотів пиляти, та так і став. Чи з однієї берези зразу гілля на мітлу нарізати, чи з кожної потроху? Таке діло, що й без мітли вертатися не можна, знову скажуть: «Он людські діти!.. А ти й на дерево здертися не можеш…».

Берези високі, гілля од землі далеко. Підходжу до одної. Як же в неї ще гілочки забирати, коли он рубці кругом од свердликів – сік весною хтось точив…  Друга така красива та зелена, та гладенька така. Молода душа… Не буду й цієї займати. Третя, навпаки, - нещасна. Уже хтось обчухрав* її майже до самого вершечка…

Отак походив я, походив… А потім почав назбирувати по одній малесенькій гілочці з кожної берези. Воно ж не так болить, коли – по одній…

До вечора обійшов усю лісосмугу. Тато в дворі зустріли:

-         Щось ти, Дмитре, малувато нарізав.

-                    Та, - кажу, вистачить. Воно ж мітла легкою повинна бути, замашною*. А то ви робите завжди таку, що тільки ворота нею підпирати, - не піднімеш. Хіба ж то діло?

 

* Обчухрати – обдерти, оббити, обламати, обрубати (гілля, листя та ін.).

Замашна – це та, якою легко замахуватися, виконувати якусь роботу (тут: підмітати).

 

2.     1. Придумай і запиши свою назву твору.

2.     Познач, хто розповів нам історію.

А    автор                 Б    тато Дмитрика            В    Дмитрик   

4.     3. Розділи текст на три частини за змістом.

5.      4. Склади запитання до кожної з частин і запиши їх.

1   5.     Як ти вважаєш, яку головну думку розкрив нам автор у цьому творі? 

        Запиши її одним реченням.

7.     6.Чого, на твою думку, вчить цей твір? Підкресли.

Доброти, співчутливості, мудрості, обережності, винахідливості

 

РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

Вчитель ( V V  має значні успіхи;  V    демонструє помітний прогрес ;

?    досягає результату з допомогою вчителя;   !   потребує значної уваги і допомоги)

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дизайн та технології 04.11.2021

    Тема уроку: Об'ємна фігура. Інструктаж з БЖД. Практична робота: виготовлення об'ємного яблука Матеріали та інструменти:   кольор...